Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, inregistrand o cerere de retur prin completarea online a Formularului de retur sau prin email catre sales@erfi.ro.
- Potrivit OUG 34/2014, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
- Aveti la dispozitie 14 zile pentru a trimite inapoi produsele neutilizate.
- Daca va retrageti, vom rambursa sumele aferente produselor returnate, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Sumele vor fi virate in contul bancar furnizat de dvs. cu ocazia informarii asupra returului; nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
- Expediati produsele bine ambalate sau inmanati-le direct noua la adresa sediului ErFi - Splaiul Unirii nr. 49, sector 3, Bucuresti, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data achizitiei. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
- Modalitatea de returnare si curierul ales raman in sarcina clientului. Clientul suporta costul direct al returnarii produselor.
- Sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari sau folosirea/utilizarea produselor, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
- Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
- Produsele returnate de dvs. trebuie sa fie obligatoriu bine ambalate, in ambalajul original, bine sigilate/inchise in ambalaj, astfel incat sa nu existe deprecieri ale produselor in procesul de retrurnare direct sau prin curierat.
- Returul produselor se realizeaza tinand cont in mod direct si de Exceptiile de Retur!
|
|
Exceptiile privind dreptul de retur (nu se accepta returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):
1. Furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (ex:saltea patut, pompa de san, biberoane etc.)
2. Produsele comandate online sau telefonic care au fost ridicate din punctul de lucru, nu beneficiaza de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate si de a li se testa functionalitatea la receptie).
3. In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la firma de curierat in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.