Cu ocazia sărbătorilor Pascale, Showroom-ul ErFi este închis în perioada: 1-6 mai - București, 29 aprilie-7 mai - Timișoara.

Kit Creativ National Geographic Sa Cautam Dinozauri

• Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)

Descriere Kit Creativ National Geographic Sa Cautam Dinozauri

Kit Creativ National Geographic Sa Cautam Dinozauri reprezinta o aventura palpitanta pe care baietii si fetele o adora! Aceasta trusa stiintifica practica reprezinta o modalitate interesanta de a explora uimitoarea lume a fosilelor de dinozaur chiar la tine acasa!

Copilul tau va putea sa faca munca unui paleontolog adevarat in timp ce dezgroapa o replica a unui dinte de T-Rex din noul nostru recipient de sapat, mai mare. Acest dinte de T-Rex este un obiect foarte special, deoarece a fost modelat dintr-o fosila reala de dinte de T-Rex, astfel incat copilul tau va avea sansa sa vada, sa simta si sa pretuiasca un artefact de la unul dintre cei mai faimosi si mai infricosatori dinozauri descoperiti pana acum.Instrumentul de sapat si peria sunt similare cu uneltele pe care paleontologii le folosesc pe teren, oferindu-i copilului o activitate stiintifica autentica care ii aprinde dorinta de a invata mai mult. Pentru a sustine acest lucru, oferim un ghid de invatare detaliat, plin de informatii educationale despre fosile, paleontologie si despre puternicul dinozaur T-Rex. Veti primi, de asemenea, o fosila autentica de excremente de dinozaur veche de milioane de ani!

Pune-ti la incercare abilitatile copiilor cu ajutorul kiturilor stiintifice de la National Geographic. Gama include o varietate de kituri creative, care vor captiva atentia si curiozitatea copiilor. Exista, de asemenea, un kit de stiinta pentru vulcani sau chiar un kit de cristale, unde copiii isi pot crea propriile cristale. Seria National Geographic STEM ofera copiilor jucarii educationale de inalta calitate, care sunt foarte distractive! Secretul Este Stiinta - Un ghid detaliat prin care poti invata elemente din stiinta prin experimente, permitandu-i copilului sa dezvolte o apreciere profunda si durabila pentru o varietate de stiinte ale Pamantului. Instructiunile clare si usor de urmat le creeaza increderea tinerilor oameni de stiinta in timp ce experimenteaza, permitandu-le sa se concentreze asupra bucuriei explorarii si descoperirii.
Vezi mai mult

Tip jocuri: Jocuri educative

Pentru: Unisex

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti Luni-Vineri 9:00 -17:30

0771 561 035 sales@erfi.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!